Πύθωνα τὸν δράκοντα κατετόξευσεν

Η σύνδεση του Αισωνα= Ιάσωνα= ‘Ιωνα  αποδείχτηκε περίτρανα στα προηγούμενα κείμενα. Μια μικρή επισκόπηση για να περάσουμε στα επόμενα : Ο ΙΑΣΩΝ όμως είναι γιος του Αίσωνα. Ακόμα και η λέξη ΑΙΣΩΝ είναι αναγραμματισμός της ίδια λέξης ΑΙΣΩΝ= ΙΑΣΩΝ = ΙΩΝΑΣ=ΙΑΝΩΣ ΑΙΣΣΩ που σημαίνει αναφέρομαι, ανυψώνομαι γρήγορα, πετώ, ορμώ, εφορμώ, πέφτω ορμητικά, κινώ γρήγορα, σείω, […]

Πύθωνα τὸν δράκοντα κατετόξευσεν Read More »

Blog, , , , ,

Ἰάσων δὲ κατὰ πατέρα ἀπὸ Κρηθέως

Η σχέση όμως του Πελία και του Ιάσωνα που θεωρούμε ότι είναι σχέση Θείου και ανιψιού. Όμως  κείμενα  αναφέρουν ότι ο πατήρ του Ιάσωνα δεν είναι  παρά ετεροθαλής αδερφός του Πελία. Asclepiades Myth., FragmentaFragment 3, line 4 Schol. in Hom. Odyss. μ, 69: Τυρὼ ἡ Σαλμω-νέως ἔχουσα δύο παῖδας ἐκ Ποσειδῶνος, Νηλέα τε καὶΠελίαν, ἔγημε Κρηθέα, καὶ ἴσχει παῖδας ἐξ αὐτοῦτρεῖς, Αἴσονα καὶ

Ἰάσων δὲ κατὰ πατέρα ἀπὸ Κρηθέως Read More »

Blog, , , ,

Ἰωλκοῦ γὰρ Πελίας ἐβασίλευσεν.

Dionysius Scytobrachion Gramm., FragmentaVolume-Jacobyʹ-F 1a,32,F, fragment 14, line 3 Ἰάσονα γενέσθαι λέγουσιν υἱὸν μὲν Αἴσονος, ἀδελφιδοῦν δὲ Πελίου τοῦ Θετταλῶνβασιλέως, ῥώμηι δὲ σώματος καὶ ψυχῆς λαμπρότητι διενέγκαντα τῶν ἡλικιωτῶνἐπιθυμῆσαί τι πρᾶξαι μνήμης ἄξιον Ο Ιάσονας λοιπόν ήταν υιός του Αίσονα, που ήταν αδερφός του Πελία του Θετταλού/Θεσσαλού  βασιλέως, δυνατός στο σώμα και με λαμπρότητα ψυχής διέφερε των συνομηλίκων του λαχταρώντας να πράξει άξιες πράξεις ώστε

Ἰωλκοῦ γὰρ Πελίας ἐβασίλευσεν. Read More »

Blog, , , , ,

Ἰάσων Αἴσονος ἐξ Ἰωλκοῦ

Ο Προφήτης  ΙΩΝΑΣ αποτελεί αντίγραφο στην ουσία του Αρ-ΙΩΝΑ όπως ειπαμε σε προηγουμενα κείμενα καθώς η ιστορία του αποτελεί την κακέκτυπη αντιγραφή της ιστορίας/μύθου του κιθαρωδού Αρ-Ιωνα. Ομως δεν αποτελεί μονο το κακέκτυπο του Αρίωνα αλλά είναι κι ενας  αναγραμματισμός της λέξεως ΙΑΣΩΝ. Ο Ιάσων είναι ο μυθολογικός ήρωας που με την Αργώ κατευθύνετε στην

Ἰάσων Αἴσονος ἐξ Ἰωλκοῦ Read More »

Blog, , ,

Περὶ Ἀρίωνος Μηθυμναίου

Με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο η Π.Διαθήκη έχει γραφτεί με κομμάτια και αποσπάσματα παραφθαρμένα από αρχαία ελληνικά κείμενα. Έτσι τα ονόματα παραμένουν ή αλλάζουν κατά βούληση ή κατά με την παραφθορά της γλώσσας των γραφέων. Ο Αρίων μπορεί να γίνει Ιων-ας ή ο Δευκαλίων να απομείνει ως  Νωε/νεως. Τα περιστέρια να αλλάξουν

Περὶ Ἀρίωνος Μηθυμναίου Read More »

Blog, , , ,

Ἰωνᾶς ἑρμηνεύεται ὑψίστου πονοῦντος ἢ περιστερά.

Στον σύζυγο της Σεμιράμιδος Nimrud/Νεμρωδ δόθηκε ο τίτλος Βάαλ (του Κυρίου) και η Σεμίραμιδα ήταν η Baalti όπως λέμε σήμερα η Κυρία μου ή Δέσποινά μου  (My Lady). Η λατινική ονομασία για το «Κυρία μου» είναι Mea Domina η οποία με τη μορφή των αλλοιωμένων Ιταλικών έγινε Madonna. Ο Nimrud/Νεμρώδ είχε εκπροσωπηθεί στο διπλό ρόλο του Θεού Πατρός και

Ἰωνᾶς ἑρμηνεύεται ὑψίστου πονοῦντος ἢ περιστερά. Read More »

Blog, , ,

Επὶ Δευκαλίωνος γενόμενον κατακλυσμὸν…

Στο τελευταίο κείμενο ειδαμε ότι οι ονομασίες των περιστεριών είναι κατά τον Αριστοτέλη : ‘περιστερά, οἰνάς, φάψ, φάσσα, τρυγών. ¨Όμως υπάρχει ακόμα μια ερμηνεία που δίδετε στα περιστέρια και ειδικά στα ταχυδρομικά περιστέρια… Ποια είναι αυτή ; ο/η ΙΩΝΑΣ  όπως λεμε Δευ -καλ- ίωνας όπως λεμε  ΙΩΝ-ΑΣ ή ΙΑΝΩΣ (αναγραμματισμός του ΙΩΝΑ) ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑΣ όπου ΔΕΥ-ΚΑΛ-ΙΩΝ  = ΔΕΥ (ο Δευκής =

Επὶ Δευκαλίωνος γενόμενον κατακλυσμὸν… Read More »

Blog, , , ,

Περιστερὰ ὄρειος

H αναλυση των λεξαρίθμων θα ακολουθήσει στο επόμενο κείμενο, αλλα ήδη ορισμένοι πήραν μια ιδέα,  γιατι ήδη υπάρχουν έτοιμα κείμενα που πρέπει ν΄ανεβούν για να συνεχίσουμε τα περι ωών (αυγών) και περιστερών… Περιστέρια όμως υπάρχουν πολλά και διαφορετικών ειδών. Βέβαια η Σεμίραμις είναι το άγριο περιστέρι και δεν έχει σχέση με τα ήμερα και εξημερωμένα περιστέρια.  Hesychius Lexicogr.,

Περιστερὰ ὄρειος Read More »

Blog, ,

Σημήιον της Περιστεράς

Στα προηγούμενα κείμενα αναλυτικά παρουσιάστηκαν στοιχεία και σημεία. Η Περσεφόνη και η Μήδεια και η Ηριγένεια/Ηριγόνης/Δήμητρας/Περσεφόνης/ Ειρήνης/Τύχης δεν είναι τίποτ΄ άλλο από Αλήτισσες, με την σημερινή μετάφραση της λέξης του επιθέτου ΑΛΗΤΗΣ,  αυτές δηλαδή που περιδίνιζονται, περιστρέφονται, στροβιλίζονται, στριφογυρίζουν κλπ … ως  μετέωρα, ως άστρα αλλά και ως ιδιότητα που δίνετε μέσω δυνατότητας της «πτήσης» εντός

Σημήιον της Περιστεράς Read More »

Blog, , ,

Ζεὺς ἄρσην γένετο, Ζεὺς ἄμβροτος ἔπλετο νύμφη

Στο έργο του Πορφύριου «Περι Αγαλμάτων» φαίνεται η κρυμμένη σοφία των προγόνων μας. Ο Δίας ο νούς του Κόσμου ο οποίος τα εν τω κοσμω δημιουργήσε.  Ὅρα δὲ τὴν τῶν Ἑλλήνων σοφίαν οὑτωσὶ διασκοπού- μενος. Τὸν γὰρ Δία τὸν νοῦν τοῦ κόσμου ὑπολαμβάνοντες, ὃς τὰ ἐν αὐτῷ ἐδημιούργησεν ἔχων τὸν κόσμον, ἐν μὲν ταῖς θεολογίαις ταύτῃ περὶ αὐτοῦ παραδεδώκασιν οἱ τὰ Ὀρφέως εἰπόντες· Ο Δίας ο νούς του Κόσμου

Ζεὺς ἄρσην γένετο, Ζεὺς ἄμβροτος ἔπλετο νύμφη Read More »

Blog, , , , ,

ὁ Πλούτων: ὁ τῶν καταχθονίων βασιλεύς

Ο Πλούτος/Πλούτωνας λέγεται και ο Πλούτος από το πολύς και τω λάμβάνω και δέχομαι και βέβαια ο ΑΔΗΣ. Etymologicum Magnum, Etymologicum magnumKallierges page 677, line 14 <Πλοῦτος>: Παρὰ τὸ πολὺς, καὶ τὸ τῶ, τὸ λαμ-βάνω καὶ δέχομαι, πολύουτος· καὶ συγκοπῇ, πλοῦτος·καὶ Πλούτων λέγεται ὁ ᾅδης, ἀπὸ τοῦ τοὺς ἀποθα-νόντας μηδενὸς δεῖσθαι, ὡς οἱ πλούσιοι· ἢ ὅτι ἐκ

ὁ Πλούτων: ὁ τῶν καταχθονίων βασιλεύς Read More »

Blog, , , ,

Ιερή στους Θεούς

Μας έχουν μάθει ότι η μυθολογία μας είναι παραμύθια, δεν μπορεί να μιλά για αληθινά γεγονότα κρυμμένα στην αχλή του χρόνου. Όμως τα γεγονότα έρχονται πολλές φορές να διαψεύσουν οσους θέλουν να  θεωρούμε μύθους χωρίς ειρμό και χωρίς ουσία . Ομοια λοιπόν ψάχνοντας βρίσκεις ότι ακόμα και τα σημερινά ονόματα πόλεων και τόπων κρύβουν αλήθειες

Ιερή στους Θεούς Read More »

Blog, , , , ,

Ἀϊδωνεύς· ὁ θεός.

Ψάχνοντας και ετυμολογικά την λέξη ΑΔΩΝΗΣ, ΑΔΩ κλπΟι παρακάτω αναφορές είναι κατατοπιστικότατες. ΑΔΩ = ψάλλω, μέλπω, μελωδώ, τραγουδώ, κελαηδώ, κράζω, βουίζω, εξυμνώ, ανυμνώ, γλυκοτραγουδώ, εγκωμιάζω, ευλογώ, υμνώ, ψαλμωδώ, ψέλνωΟ Άδωνης είναι κάποιος συνεπώς που τον τραγουδούν, εξυμνούν, εγκωμιάζουν  ή τραγουδά, εξυμνεί, εγκωμιάζει και ο ίδιος ΑΔΩΝ είναι το αηδόνι αλλά και ο αοιδός ο ενωδώς ή

Ἀϊδωνεύς· ὁ θεός. Read More »

Blog, , , , ,
Scroll to Top